Spor Moderator 24 Ocak 2025 #1 Lyon Teknik Direktörü Pierre Sage, Fenerbahçe maçında performanslarının iyi olduğunu belirterek, "Rekabet gücü yüksekti" dedi.
Lyon Teknik Direktörü Pierre Sage, Fenerbahçe maçında performanslarının iyi olduğunu belirterek, "Rekabet gücü yüksekti" dedi.