Amed Sportif Faaliyetler Teknik Direktörü Servet Çetin, Bandırmaspor maçının ardından yaptığı açıklamada "Çok önemli bir galibiyet aldık ama ben Bolu maçında hangi oyuncuları oynatırım, onu düşünüyorum. En büyük sıkıntımız zemin, insan sağlığı artık" dedi.