"Üstteki takımlardan puan almayı hedefliyoruz"

Spor

Moderator
Antalyaspor Teknik Direktörü Emre Belözoğlu, kulübün bu sezonki hedefleriyle ilgili açıklamalarda bulundu.
 
Geri
Üst